Similar Articles
- Rosario Vidal Bonifaz, Eduardo De la Vega Alfaro, The Representation of a Traditional Region in Qué lindo es Michoacán (Ismael Rodríguez, 1942) , Vínculos Sociología, análisis y opinión: Vol. 6 No. 11 (2025)
- Cesar de Arco Miranda, La Mexican Mafia y sus orígenes en la perspectiva del film ¿American me? , Vínculos Sociología, análisis y opinión: No. 11 (2017)
- Axel Elías Jiménez, Gastronationalism in dialogue or dispute? Offer of Venezuelan Food in Mexico City during the Twenty-first Century , Vínculos Sociología, análisis y opinión: Vol. 6 No. 11 (2025)
- Álvaro Eduardo Fernandez Melchor, Devouring and Being Devoured: Sociology of Food and its Post-Capitalist Critique in Art. , Vínculos Sociología, análisis y opinión: Vol. 6 No. 11 (2025)
- Karina Beatriz Kloster, The Cutzamala System as a hydrosocial cycle , Vínculos Sociología, análisis y opinión: Vol. 3 No. 6 (2022)
- Óscar Angulo, Neoliberal Irregular War in Mexico , Vínculos Sociología, análisis y opinión: Vol. 3 No. 5 (2022)
- Carlos Octavio Núñez Miramontes, The paradox of immobility in the regime of immediacy , Vínculos Sociología, análisis y opinión: Vol. 4 No. 8 (2023)
- Patricia Bettina Janis Monti Colombani, Joaquín Arias: Sculptor of Monuments and National Identity (1913-2013) , Vínculos Sociología, análisis y opinión: Vol. 1 No. 1 (2020)
- Vianey de Jesús Mendoza Ruelas, Life project as resilience in contexts of vulnerability: the case of young people in sems, UdeG (High school in University of Guadalajara) , Vínculos Sociología, análisis y opinión: Vol. 1 No. 2 (2020)
- Rosario Vidal Bonifaz, Resurrection and the denunciation of the disease as a result of ecocide in Jalisco , Vínculos Sociología, análisis y opinión: Vol. 3 No. 6 (2022)
You may also start an advanced similarity search for this article.